Det suger verkligen..

Mår inte alls bra. Gick upp och la mig igen efter senaste blogginlägget och sov tills kvart i ett. Fast när jag vaknade var jag tröttare än när jag gick och la mig några timmar tidigare. Var Micke som fick upp mig typ.. Gick ner och började frysa. Blev nerbäddad i soffan med en fleecetröja på mig, filt och täcke. Får inte i mig något heller. Gör satans ont i halsen att bara dricka vatten, men proviva går bra eftersom det är tjockare och ganska lent. Mamma och bror håller på att göra lasagne,  Micke ligger på soffan och sover och pappa ser på trav. Ska strax gå och pussa på älsklingen så han vaknar och sen ska jag be mamma koka ingefära te. Låter bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0