Årets första dopp!

Förlåt att jag inte har bloggat något idag.. Stack hem efter utvecklingssamtalet, grinig, huudvärk och trött. Min mentor suger, allt jag kan säga om det. Drog hem och sov. Sen mötte jag mamma nere i Årjäng tidigare än vad vi skulle, så tog och köpte dricka och glass och satte oss och pratade. Sen kom Lovisa och Mikaela, för dom skulle också sola. Sen solade jag ju och sen gick jag och mamma till Coop där jag mötte Bella. Gick hem till mig och åt lite innan vi cyklade till Sommarvik. Ett gäng killar va där, men drog ganska strax, bara Stefan som stannade med oss. Och vet ni vad? Jag badade! Inte kallt faktiskt. Sen kom Lovisa och Mikaela dit också. Så badade dom. Sen drog alla vi hem. Så fort jag kom hem fick jag med mig pappa ut på en tur runt strand igen. Härligt som fan! Sen blev det lite träning hemma och sen duschen. 
Nu tänkte jag snacka klart med Micke och sen sova. Börjar inte förrän halv 10 imorgon så tar nog följe med Lovisa också imorgon..
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0