4 Bikinis

Nu är det inte så länge kvar till det är stranden som gäller. Självklart måste man ju ha en snygg bikini! 
Samma sak som med klänningar, har jag svårt att hitta en bikini som passar. 
Smal, liten rumpa och små bröst.
Men i år ska jag hitta min dröm bikini ♥





Färgen! Gash, va snygg! När man är riktigt brun ska man ha starka färger som framhäver det. 
Överdelen gillas starkt.




Fransarna gör hela bikinin! Dock var det synd att den var svart, men tror ändå inte den 
hade varit så snygg i färg. Hehe, måste kittlas på magen lite :p 




Så söt! Gillar "spännet" på sidan av trosorna. 




Älskar virkade bikinis! Tycker det är super snyggt verkligen. 
Störde mig dock väldigt mycket att det inte var virkad yttertyg baktill också. Det förstörde allt.


Alla På Nelly.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0