Väntaväntavänta, va ? Snö ?

Godmorgon på er! Klev upp ur sängen för ca 40 minuter sedan. Hemskt jobbigt eftersom vi inte somnade förrän 2 inatt. Även fast jag är hur trött som helst, är jag jävligt taggad på livet. Har inte en aning om varför, men det är väl säkert för att jag inte är sjuk längre. Blir att gå till skolan idag och det är typ snö/väldigt myscket frost ute ?! Vart fan kom det ifrån ? :o Ahja, solen är påväg fram så jag ska väl inte klaga. 15.10 ska jag vara hos tandläkaren sen. Ska fixa och sliipa bettskenan, men jag har inte använt den mer än en gång eftersom jag fick så sjukt ont så jag kunde inte äta frukost dagen efter.. Efter det blir det väl hem, äta lite och sen med syster till ungdomsmottagningen. Ska försöka springa förbi Anitas sen och köpa tvättservetter till piercingen och fråga varför hon inte ringt.
Kommer upp ett inlägg om gårdagen senare under dagen, så håll utkik!
Hörs senare, puss
Dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0