Typiskt mig..

Lyckades somna under andra avsnittet.. Bad min bror väcka mig om jag somnade men jag orkade verkligen inte hålla ögonen öppna. Ska försöka lägga mig vid tolv. Hoppas då att jag hunnit läsa alla bloggar, snackat med Micke, fixat lite småsaker och sen varva ner lite. Ska sova med min 'underbara' bettskena inatt. Har sovit med den 1 ½ natt bara. Och jag fick den för någon vecka sen. Haha, det förstaa jag sa när jag låg i stolen hos tandläkaren och plockade fram den, "Fan va ful !". Ja, den var riktigt ful. Och det roligaste är nog att den där lilla fula saken kostar 3000 kronor ?! Men det är ingenting jämnfört med att  bella går runt med 20000 i käften..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0