Klarisch!

Har precis fixat klart mig, så slipper jag göra det sen. Ska möta Bella nere i backen 10 i 2 så drar vi till gårn. Ska komma en trollkarl dit. Mihih, trollkarl! Somnade någon gång runt 2 inatt och gick upp runt 9. Amanda gick runt och sjöng/skrek, alltså vaknade jag utav det. Mamma, syster och barnen gick ner och handlade förut. Själv dammsög jag åt mamma och la mig på soffan och sov en halvtimme.
Huhu, Amanda kommer in och håller för öronen och klagar på att det är högt. SÖTNOS!
Min andra syster ska komma sen, dom borde vara påväg nu.. Ska bli kul att träffa dom, har inte ens pratat med henne på flera veckor :o!
Skulle egentligen sovit hos Bella idag och kollat på melodifestivalen och grejer, men mamma ville ha mig hemma. Kan jag faktiskt förstå, har ju varit borta varje helg nu.. Saknar dock Micke, men han skulle tillbaka till Arvika idag. Bajs på han. 
Outfit-bild kommer senare, när jag har fått på mig kläder och har rätt dator!

Bjuder på en gammal bild sålänge.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Var då gärna med och tävla om att bli veckans blogg, vad har du att förlora! :)

http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/march/4-mars-2012-veckansblogg.html#comment

2012-03-10 @ 18:13:30
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0