AMAJGAASH

Inte bloggat sen iförrgår, woups! Men har helt enkelt inte hunnit. Iförrgår bakade jag ju som sagt, blev choklad/kladdkake muffins. Och efter det blev det sängen ganska snart. Igår gick jag upp senare än vad jag borde, såklart skulle vi gå till skolan också, så jag hade väldigt bråttom. Sen efter skolan gick jag, Bella och Alva och satte oss i solen innan konfan. Efter konfan gick vi direkt upp till gårn och var där till klockan nio. Såfort jag kom hem var det duschen som gällde och sen plugg. Alltså har jag inte haft tid för bloggen. Men nu har jag ingen fullbokad dag framöver.
Sitter just nu ute på altanen och njuter av solen. Har dock mammas fleecetröja på mig eftersom det blåser kallt. Väntar på att pappa och Micke ska komma också. Annars har det varit en kanon dag egentligen. Var ute på matten och skulle mäta med pi och grejer. Sen hade jag även NO prov som det gick bra på, fick C och fick sluta tidigare! :D Bella var hos kuratorn på svenskan och sen stack hon till tandläkaren i Arvika. Tog följe med Alva och Izabela hem.
Var ensam hemma när jag kom hem så gick ut hit och satte mig för att läsa H&M-katalogen och göra svenskan. Min bror kom hem en timme tidigare idag också, så slapp va ensam hemma så länge.
Nu hoppas jag verkligen att dom kommer snart och sen blir det bakning med älskling! Blir äppelpaj tror jag. 
Får ju passa på och piffa upp vardagen lite extra när det finns födelsedagsbarn i huset.
'
GRATTIS STOREBROR PÅ 22-ÅRS DAGEN! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0