Sommarlov..

Har äntligen slutat! Var dock den ssämsta skolavslutningen ever. När jag skulle fixa mig blev det strömavbrott så jag kunde inte platta håret. Skulle ju som sagt ha klänningen, men när man ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig i håret är det inte så kul att "klä upp sig". Fick bli jeans och ett linne med öppen rygg + klackskor. 
Senare ska vi ut, vet inte vad som blir än.. Kanske grillning eller något? vädret är ju inte så jätte lovande. Mer ikväll blir det att umgås med lite vänner! 

Lovade bilder på klänningen men eftersom jag inte hade den struntar jag i bilderna också..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken otur du hade! Men skönt med sommarlov!

2012-06-15 @ 18:37:18
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0