Hemma efter en härlig, men slitsam dag!

Har precis kommit hem från sommarstugan. Har varit en jätte rolig och härlig dag! Först när vi kom dit så började vi ju greja lite.. Och sen så fikade vi, åt upp det jag bakade igår och lite kex till det såklart. Sen tog det en bra stund innan vi började grilla. Hade hunnit blivit riktigt hungrig då så det var verkligen underbart gott! Efter det åkte jag och Micke ut med fyrhjulingen. Först upp till masten, sen ut till något ställe vi inte visste vart vi var och sen till "bäcken".   Åkte sen tillbaka. Lekt med barnen hela dagen också, spelat fotboll, kastad boll på piltavla, busat och myst. Åt jordgubbar och sen dansade några av barnen runt midsommar stången. Sa hejdå till dom sista som var kvar i sluten och åkte ut med fyrhjulingen igen. Åkte till "skjutburen" då och även upp till masten. Körde en liten omväg in på tomten igen, lite läskigt men vi överlevde! Det är väl min dag i stort sett.. 
Slänger upp ett inlägg med bara bilder sen, så håll utkik! 

Nu ska jag äta wokade grönsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0