Hem ljuva hem, right ?

Är äntligen hemma efter att ha varit lite överallt. Först va vi på kalas för min syster son som fyllt ett år, sen till centret där det verkligen var fullt med folk. Dock försvann det mesta efter tre då bolaget stängde.. Iallafall, köpte inget av det jag skulle ha men fick med mig tre par trosor istället. Micke köpte även lite saker. Sen åkte vi och kikade på ett hus min syster funderar på att köpa och sen åkte vi till dom. Slutade såklart med att jag och Micke somnade på soffan.. Så jag har ingenaning om hur länge vi var där :o 
Nu ska jag kolla igenom lite bloggar (standard) och sen blir det troligtvis film eller något. 
Bloggar mer imorgon, kyss. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0