Fatta va underbart!

Hej på er! Sitter i sängen och pratar med älsklingen just nu.. Saknar honom redan! HAr inte bloggat något roligt idag så tänkte berätta dagen nu. 
Vaknade runt tolv. sen vid typ halv tre åkte vid till töcksfors, handelsparken, för mamma skulle till Rusta så jag och Micke följde med. Fick med mig lite saker som behövs i vardagen. Sen gick vi till Euro Cash och köpte chili nötter till mig ^^ Drog med mig dom till Arken Zoo också. Och vad tror du fanns där, om inte små söta kaninungar?! Jag blev helt j*vla såld! Ni anar verkligen inte hur söta dom var, låg och kosa tillsammans i matskålen och grejer, ÅÅH!
Åkte inom Karlanda också så Micke fick hämta sin tvätt.. ungefär så fort vi kom hem somna jag och älskling ihopkurade på sängen och sov tills maten var klar. 
Mamma fick mig att dammsuga mitt rum också :o Bra hon ställer krav på mig! Hade recis blivit klar när jag hör att min mobil rigner i köket, så jag sprang ju ner men hann inte svara.. Det var Bella så jag ringde upp henne. Så säger hon att jag skulle skynda mig till Ica för att Malin var där. Fattade ju inte vem Malin hon menade först.. Men det blev ner på två röda sekunder och när jag var påväg in kände jag att benen skaka. Har inte träffat Malin på hur länge som helst. Önskar jag fick träffa henne mer! Var hur underbart som helst att få krama henne igen..♥
Hur som helst, nu ska jag prata klart med Micke och sen ska jag sova. Så bloggar jag innan skolan imorgon. 
Godnatt! 

Så häääär söt! Ska köpa kanin efter sommaren eftersom jag ska bort mycket under lovet och grejer. LÄNGTAR! 

Google bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0