Åter en sommardag, med lite fler moln

Godmorgon! Vaknade vid tio för att pappa ringde mig och så lyckades jag faktiskt få upp Micke ur sängen också. Så vi åt frukost och gjorde oss i ordning och sen när vi hade bytt om la vi oss i sängen och pratade lite. Slutade såklart med att vi somnade och vaknade nyss igen. Sov kanske en halvtimma men ändå.. Ska ner till Årjäng om en stund och köpa något gott och sätta sig i solen och njuta, ska se om Bella blir med också. Sen så lovade jag älsklingen att jag skulle följa med honom till frisören så han får kolla om det finns någon klipptid, han börjar bli långhårig igen! Seriöst, hans hår växer som ogräs.. Önska mitt kunde växa lika snabbt, vill ha riktigt lång hår. Nu ska jag försöka få tag i Bella och så går jag och Micke ner i byn. See ya!

Fin min älskade bebis är! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0