Uppe för att få något vettigt gjort

Godmorgon! Gick upp klockan 8 så är klar nu. Ska äka iväg till SOmmarstugan för att klippa gräset och fortsätta måla. Veronika och barnen kommer och sen får vi hoppas på att Lina också kommer. Micke jobbar idag och resten av veckan som sagt. Hoppas på att få träffa honom på typ onsdag eller torsdag. Ska även hjälpa mamma att passa Amanda och Viktor som ska stanna från onsdag till torsdag då vi skickar iväg syster och hennes sambo till Falkenberg. 
Har inte sovit så gott som jag har gjort inatt. Har varit så grymt underbart! Hade dock svårt att somna igår kväll så jag låg och vred mig i en timme. Har drömt massa konstigt också. Haha :p 
Hörs senare! 

Kör på osminkat och gamla kläder då vi ska geja och dona där borta, fult som fan. Har även med mig short och bikini. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0