Tur i lekparken

Hejsan alla! Efter att vi ätit så gick vi en tur till lekparken som ligger på gatan över oss. Blev inte där så länge eftersom det började regna. Sen när vi kom hem gick jag och duschade. Fräschade till mig rejält med ansiktsmask, hårinpackning osv. Känner mig som en ny människa! Mådde inte så bra förut och känner att det är påväg igen. Tur att Micke kommer och tar hand om mig lite. Tänkte vi skulle kolla på någon film, vi, mamma, pappa och Niklas. Lite svårt att ligga uppe i min säng och kolla på film på datorn då barnen ligger och sover i rummet bredvid. Hjälpte precis mamma att lägga dom, inte lätt när båda är så trötta så de bara gråter. Jag tror Amanda har somnat nu, men Viktor har lite svårt att gå ner i varv. 
Tänkte skriva lite tills Micke kommer, sen film och efter det sova. Låter underbart tycker jag! 

- Här kommer några bilder från dagen! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0