Trött i huvudet

Jag frös, hade huvudvärk och tyckte allt var allmänt jobbigt, så jag tog en tallrik cornflakes och sen la jag mig på soffan och sov i drygt en timme. Vaknade ganska nyligen och gick ut och hämtade posten som pappa bad mig göra. Nu sitter jag här vid datorn igen, i ren trisstess. Har så sjukt tråkigt och jag är slö i hela kroppen. Vet liksom inte vad jag vill göra. Amanda fick äpple så snodde en liten bit och testade att ge till Smurfen och det tyckte han om! Mamma står och steker köttfärs för tillfället och underhåller barnen samtidigt. Vaknade uj som sagt av att Amanda grät imorse. Det påminde mig om mammas gamla jobb, då hon jobbade som dagmamma hemma. Saknar hennes jobb super mycket, barnen hon hade blev som småsyskon då jag själv är minst. Aldrig gått på dagis utan har varit hemma hos mamma, så när jag var mindre så var jag ju kompis med dom som var i min ålder. Hanna, till exempel, gick som dagbarn här och henne umgås jag fortfarande med. Dock var det längesen nu :( 
Iallafall, nu tänkte jag fortsätta skriva lite, så bloggar jag mer sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0