Tjollahopp!

Sitter ute på balkongen och slår efter mygg, men vad gör man inte för internet egentligen :p 
Iallafall, runt halv ett åkte vi in till Kungshamn och gick runt där och längs med Strandpromenaden. Åkte sen vidare till Smögen och gick där ett tag, fanns massa konstiga butiker där. Gick in på en butik med massa smycken och hittade en underbart fin navelpiercing! Dock kostade den 200 kronor och det tänker inte jag ge för något jag inte ens vet om det är äkta eller vad man nu kallar dom. Sen åt vi på restaurang Havet och det var helt okej. Åkte tillbaka och in på Ica innan vi åkte tillbaka till stugan. Var ute i solen när vi kom hem innan den gick ner bakom träden, och då gick jag in och duschade. Efter det så spelade vi kort tills strax innan elva. 
Nu ska jag bara borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig och gosa med min underbara pojkvän.
Imorgon ska vi åka till Nordens Ark, så halv nio ska vi vara uppe och äta frukost tillsammans. Senaste 10 i 10 ska vi åka dit bort eftersom det öppnar tio. Hoppas på en super bra dag imorgon! Har varit på Nordens Ark en gång tidigare och det var faktiskt riktigt kul. Ska dock ta med mig shorts om jag tar jeans imorgon, för idag hade jag jeans och solen bara stekte på. Tror ni jag dog lite? Ohja..
Nej, nu ska jag försöka ta mig till sängen, så hörs vi imorgon. Godnatt! 
 

Dagens köp fick bli ett par super söta strumpor på någon random butik!
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0