Sämsta dagen på länge

Hej på er! Har precis fått i mig en smörgås som dagens andra mål, inte ätit sen frukost. Just nu sitter jag ute på altanen med mamma och väntar på världens bästa pojkvän. 
Runt två drog jag ner till Anitas och satte mig utanför och pratade i telefon samtidigt som jag väntade på Lovisa som var inne och klippte sig. När hon var klar gick vi hem till henne och hämtade pengar och sen gick vi upp till City pizzerian för hon skulle äta. Då kom Izabela och Emilie. Satt där ett bra tag innan jag, Lovisa och Izabela gick till sommarvik. Var nästan framme när Philip kom och skjutsade oss. Dom två badade men inte badkrukan Johanna. Sen var vi även där en bra stund innan vi fick skjuts tillbaka av Philip. Dock var Henrik med tillbaka så det var grymt trångt. Blev inte länge i Årjäng innan vi gick hem. Duschade det första jag gjorde när jag kom hem. Har varit så äckligt varmt hela dagen, så det var verkligen underbart. Varmtvattnet tog givetvis slut när jag rakade benen eftersom Niklas stod och diskade något med röhett vatten i köket.. Gjorde inte så jätte mycket eftersom jag då fick gå med hårinpackningen längre. Skulle även ha ansiktsmask men det blev inte så. Orkade heller inte föna håret pågrundav min fruktansvärda huvudvärk. Två smörgåsar + oboy till frukost, 7up och en napp påse under dagen och nu när jag kom hem åt jag en smörgås och drack oboy. Inte så konstigt då, så jag tog en alvedon brus och en ipren 200. 
Nu längtar jag bara efter min underbaring, så säger godnatt med detta inlägg.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0