Saknar min älskling

Gick upp samtidigt som Micke idag också och åt frukost med honom. När han hade åkt gick jag och la mig igen. Vaknade igen klockan nio av gallskrik. Kajsa och Peter skulle åka då, så Amanda var inte så glad.. Tog med Smurfen ner, vilket gjorde att hon i stort sett glömde dom. Går rätt bra nu förutom allt krångel då vill säga, men det löser sig alltid :) 
Nu ska jag kolla facebook och några bloggar, sen ska jag fortsätta skriva på en grej jag börjat med. Tänkte jag skulle se på Audrina Marathon, men insåg snabbt att det bara var sånna avsnitt jag sett. 
Kommer nog inte hända så mycket mer än det där idag, förutom att gå runt och sakna Micke. Ska träna senare och även duscha, mer än så vet jag inte. En sak vet jag och det är att jag inte tänker gå någonstans idag. 
Vi hörs senare, puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0