Nordby, I Love You

Hej på er! Åkte till Nordby runt halv ett och var där en timme senare. tog New Yorker först av allt och sen åt vi på Max. Åt deras hallon paj, god faktikst :) Efter det gick vi på alla andra klädbutiker. Brännde nästan 1000 spänn men fick med mig 12 (?) plagg hem också. Är verkligen super nöjd med dagen! Lägger upp allt jag köpte i ett tidsinställt inlägg ;) När vi kom hem var klockan närmare halv nio, så jag slängde mig i duschen och när jag var klar stod maten på bordet, tacos! Nu har vi precis spelat kort.. Ska låta dom låna dator en snabbis och sen ska jag tvinga Micke att se på Andra Avenyn med mig. Vi gjorde det igår också och kom inte i säng förrän runt 2. Såg även en stor, typ hårig spindel krypa på väggen. Fick lite smått panik där. 
Nu blir det kvällsmys med min pojkvän! 
 
Smexig fot brorsan har! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0