Lägga sig blir!

Har precis kommit ur duschen och ska lägga oss nu. Jag åkte med min moster och Kent, som kom till sommarstugan, till Karlanda då de ändå åkte vägen förbi där. Mamma, pappa och Niklas stannade kvar och klippte färdigt gräset. Var iallafall hemma klockan 9. Skulle egentligen tränat en timme, men det hade jag aldrig hunnit innan klockan varit tolv. Så det jag skulle börja med är redan förstört. Glömde även linserna imorse som jag äntligen tänkt börja med igen. Ser så förbannat dåligt, måste anstränga mig as mycket för att se texten på tv och ser typ inget på långt håll även om det står stort. Sparar definitivt till en ögonoperation om några år! 
Nu måste vi sova, eller snarare Micke, eftersom han ska upp och jobba klockan sju. Hade velat sett på andra avenyn eftersom jag inte kan kolla på det när han inte är här......LALALAL, GODNATT ! 

- Bilderna från dagen lägger jag upp imorgon, hinner verkligen inte nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0