Första & Sista inlägget för dagen

Hann tyvärr inte blogga imorse. Blev lite bråttom då jag drygade mig lite.. Åkte iallafall till smögen och gick runt där. Köpte godis och så åkte broder och Micke "Smögen Runt" båten. Typ gummibåt som åker i cirka 60 knop, runt smögen, på ungefär 20 minuter. Fast den båten som hade 900 hästar gick ena motorn sönder på så dom fick åka en med bara 600. Tror dom var nöjda ändå :) 
Kom precis ut ur duschen och nu är Micke där. När han är klar ska vi spela kort och sen se på Andra Avenyn. Vädret blev bättre än väntat idag, solen sken, men det blåste rätt kallt. Tog mjukisbyxor och en magtopp och hade älsklingens tröja på mig då och då när det blev för kallt. Satt på backen, åt godis och kollade facebook medans dom åkte båten, så det ska vara väl? Helt seriöst, måste ha gått upp under den här veckan, så mycket godsaker vi har ätit här :o Men vi har ju ändå gått en hel del då.. Vilket fall som så ska jag komma igång med träningen nu när vi kommer hem igen. Imorgon åker vi troligtvis till Malmön om det blir fint väder, annars kommer vi på något annat. 
Försöker blogga till morgonen.. Pusshej! 

På tal om det, vill även passa på att säga grattis till min underbara syster som fyller år idag! Riktigt gammal börjar du bli nu, men du kommer alltid att vara min syster som tur är. 
Grattis på din dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0