Dumma alarm

Gick upp vid 20 i 7 för att hålla Micke sällskap innan han åkte till jobbet. Sen ställde jag larmet på nio och gick och la mig igen. Vaknar igen vid elva då det jädra larmet inte fungerade som det skulle. Men iallafall så gick jag upp, visade Niklas lite grejer på datorn, åt frukost och sen kom Kajsa och barnen. Fast dom gick och handlade typ det första dom gjorde så jag gick och bytte om och fixade mig lite. 
Nu ska jag hjälpa Niklas att tona rutorna på bilen och sen ska jag försöka skriva lista med vad jag ska ha med mig till kusten + skriva brev till Malin. 

Kommer inte att få träffa Micke förrän på torsdag.. Och att sova ensam efter att ha sovit med honom sen sommarlovet började så kommer det bli lite ovant. Men lite härligt är det allt att breda ut sig över hela sängen också ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0