Morgon mys! ♥

Sitter i Älsklingens tröja och myser lite smått. Är klar så jag får komma på något att göra innan jag ska till skolan. 
Konfan börjar idag igen, så det blir det efter skolan och sen gårn. Mamma bad mig städa rummet, så funderar på att göra det imorn. Hinner ju inte ikväll det ikväll. Hoppas att vi inte får några läxor idag. Har dock engelska läxa tills imorn och SO prov på måndag och tisdag. GÖTT, eller ? Får plugga till det iallafall, tänker inte faila på terminens första prov!
Ska försöka hitta present till pöjken min som fyller arton nästa vecka. Har inte en aning, så kom gärna med tips! 
Hörs någon gång ikväll efter gårn. Puss!
Dagens outfit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0