Längtar efter sängen...

Hejdär. Tänkte blogga lite snabbt om dagen. Vaknade hemma hos Bella vid 10 efter att ha sovit 6 timmar, äckligt trött asså. Sen gick vi upp efter en timme och åt frukost. Sen stack jag hem och duschade och typ precis när jag kom ut ur duschen kom Micke. Sen fixade jag mig och masa lite med honom. Kollade film också, innan Bella kom hit och då gick vi ner till Venedig. Mela och Lena kom också. Satt där en stund innan vi gick upp till gårn. Där var det drygt, så vid 7 gick vi hem till mig och masa lite. Bella stack 8 och Micke stannade tills 9. Nu blir det sängen så jag orkar upp imorn, otaggad som satan. Men jag hoppas det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0