Jag Älskar Dig

Vet egentligen inte riktigt vart jag ska börja. Kan börja med att säga att du är underbar, det bästa som hänt mig. Det jag känner för dig går inte att förklara, hur jag än försöker. Du ser på mig som ingen annan gjort. I din närhet är jag lycklig, du får mig att skratta och att le. När du tittar mig i ögonen och säger att du älskar mig, vet jag att det är äkta. Alla mjuka ord du säger, dina läppar mot mina. Det går inte att önska sig mer, du är mer än vad jag ens vågade drömma om. Du räddade mig från det onda, tog bort all smärta och gjorde mig hel. Du får mig att känna mig värd något.
Du fick mig falla rätt ner och du fångade mig. Känslan går verkligen inte att beskriva. 
Jag älskar dig mest av allt, min underbara ängel!
Baby, you rock my world

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0