I'm Back Bitches!

Sitter här och drygar sönder typ. Finns inget att göra och jag dör för min facebook uppdaterar inte om något händer eller om någon skriver. Dissa blir jag också, superduperkul!
Stack ju som sagt till gårn förut och mötte lovisa. Fast där sög det så stack runt 6. Gick hem till henne och såg på Deadgirl, vilket var den sämsta filmen jag någonsin sett. Sen masa vi lite med Robert men han va osocial. Sen åkte vi till Lovisas pappa för att lämna en sak till hennes bror och sen hem igen. Och då såg vi på Hur många lingon finns det i världen?, stört skön film det där!
Aja, ska väl försöka komma på något att göra och sen blir det sängen. Hörs imorn, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0