I mitt vinterland..

Godmorgon! Har fixat klart mig och sitter och tänker och lyssnar på musik. Känns underbart att bara kunna sätta sig ner innan skolan. Det är tydligen teknikåttan nu på morgonen, men bella visste inte om det. Iallafall, får se vad vi ska göra :o
Det var helt underbart att lägga sig i en nybäddad säng igår, med älsklingen i telefonen. Han har sovmorgon till 10 i 12, uf vilken gris! Men jag tycker om honom ändå ;) Längtar tills på fredag, då jag får träffa honom igen.
Kom på att när jag öndå inte har något att göra kan jag ju ta ikapp det jag missat i att göra 50 situps fram tills Bella fyller år. 100 kvar nu, så behöver jag bara göra 50 imorgon igen ^^

Tänkte jag skulle byta header, riktigt äckligt trött på den andra.. Ful som satan! Så ni får ursäkta den ett tag till...
OCh så kom Bella nu istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0