Godmorgon världen!

Sitter här och slösurfar lite. Har sjukt tråkigt och är riktigt trött också. Vakna rätt tidigt och sen när jag höll på att somna om kom den förbannade plogen.. Micke gick precis upp och la sig igen, så jag tror jag går efter honom. Får se vad vi hittar på idag. Lär nog bli en sån där slappa-framför-tvn dag idag. 
Igår kom Bella hit en sväng efter att jag och Micke hade kommit hit. Spelade Guitar Hero och sjöng Singstar, haha, ja.. Och så byggde vi färdigt pusslet. Sen följde vi bella halvägs hem efter som hon va dum och skulle butta mig i snön så följde jag henne inte hela vägen. :p

Jag ÄLSKAR verkligen min nya dator! TACK MAMMA & PAPPA, JAG ÄLSKAR ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0