Duschen nästa!

aMen Tjena! Sitter här och drygar. Har spelat Sims i någon timme och nu ska jag strax gå och duscha.
Pappa kom och hämtade mig och Bella efter skolan så slapp vi gå. Sen gick jag och la mig och sov (börjar bli standard) på soffan. Sen åt jag mat och sen har jag suttit som en nörd framför datorn.. Efter duschen ska jag packa eftersom Mickes mamma kommer och hämtar mig halv 5 imorgon. Blir skönt att komma hemifrån ett tag och att få träffa älskling. Sen på lördag åker vi hit igen och så kommer alla mina syskon. Blir kalas för mig, Min syster Veronika och Felicia. Tror Bella kommer också. Sen senare på kvällen kommer Linus också hit och så ska vi glo på film och bara umgås. Kommer bli toppen! Men nu måste jag kila, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0