Dag 1

En bild på mig + 10 fakta om mig
(Skriver allt i en text istället)
Jag heter som sagt Johanna och jag är född 25 januari 1997. Alltså fyller jag 15 om 22 dagar! Jag bor i lilla hålan Årjäng där jag inte trivs sådär superbra, men jag har mina vänner och närmsta och det är såklart det enda jag behöver. Och dom älskar jag mest av allt. Sen har jag två skrikande fåglar som husdjur. Haft fåglar ända sedan jag var liten. På tal om att vara liten, jag älskar Emil i Lönneberga! Iallafall... Jag har 5 syskon och är minst av alla. Och mina syskonbarn är dom sötaste som finns. Min allra största fobi är insekter, småkryp och spindlar, klarar verkligen inte av dom. Skriker när det kommer en blomfluga.. Men däremot älskar jag alla andra djur! :D Sen älskar jag också att shoppa och älskar allt som är rosa. HELLO KITTY är då min favorit. Sen det där med falskhet och all bullshit skriver jag itne om, eftersom jag inte har plats för sånt i mitt liv.
Jag är också obeskrivligt kär.
Och där slutar jag skriva innan det blir alltför jobbigt att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0