Bellas place.

Sitter hos Bella och håller henne sällskap medans hon går igenom massa grejor. Ska strax dra hem tror jag, ont i huvudet och vill se på familjen annorlunda. Har fått massa smycken och smått som hon inte ska ha kvar.
Jag saknar Micke, som fan. Han åkte imorse.. Sov hur underbart som helst inatt, men sjukt va trött jag var dom första lektionerna idag. 

I lördags så sov ju både Bella och micke hos mig. Fick Linus till att komma också så att inte Bella skulle bli så "ensam" ;) Han stack någongång runt 11. Sen skulle vi se på skräckfilmen, men jag och Bella stängde av den för det va läskig musik i början.. Sen på söndagen skulle vi se den men då såg vi inte länge, dog ändå.. Yes, jag hatar skräckfilmer. 
Ska dra nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0