Trött som aset själv.

Somnade inte förrän någon gångg efter 4 inatt och halv tio imorse kommer en glad liten två åring in på mitt rum och tycker jag ska gå upp. Då är det ingen idé att ens försöka få sova mer utan bara att bita ihop och gå upp. Gjorde mig iordning och följde med mamma, syster och barnen ner till Årjäng. Gick på secondhand'en, där dom tagit in alla kläder som dom inte fick sålt på Nice. Jaha typ? Iallafall, sen gick vi till Reinholdsson och Alexander för att se om jag kunde hitta en ny del till piercingen. Får ju inte ta ut läkstaveen förrän om ett halv år, men själva "smycket" gick att byta ut. Fanns inget, så få gå till Anitas när det har öppet och jag har tid. Efter det blev det att handla på Coop. Köpte tre böcker på "Bokrean", så nu har jag något att läsa iallafall! 
Sov precis på soffan i max 20 minuter efter att Bella skrev och undrade om jag ville med ut, men hon skulle fixa sig. Dock orkade jag inte sova, lite för trött tror jag O.O Halvkollar lite på Teen mom som går på tvn.
Blir massa mys med familjen ikväll. Ska göra fruktsallad och se på Melodifestivalen. Första gången iår jag ska se på det tan Micke :o Men jag klarar mig nog, åker till honom imorgon tror jag så ska nog åtminstone försöka börja packa sen ... 
Hörs senare, för nu kom Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0