Träning + Spanska glosor

Hann aldrig blogga imorse eftersom jag var tvungen att plugga lite till på engelskan. Varit en helt okej dag faktiskt, gick superbra på engelska provet, hade alla rätt på mattediagnosen och hade ganska bra på ett NO test jag inte pluggade på. Tycker mamma borde låta mig köpa en liten vän nu ♥
Sitter iallafall i sängen just nu och lyssnar på musik, ska snart ta och träna lite. Körde 150 situps irad igår, så blir ingen magträning! Sen blir det duschen och plugga på spanska glosorna. 
Imorgon är det min favoritdag, fredag. Börjar en timme senare än vanligt, har bara 3 lektioner + hemkunskap i 2 timmar och så får jag ju träffa Micke! Ska krypa ner i hans tröja sen, åh vad jag saknar honom.
GE MIG NU!

Kommentarer
Postat av: LovisaJohannesson

Tycker verkligen din mamma ska låta dej köpa en sån sötnos :D



Vill också ha en! :') <3

2012-02-10 @ 15:15:52
URL: http://proximus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0