Stekande sol

Sitter just nu hemma i lägenheten igen efter ha varit ute ett tag. Gick och åt på Charlie's sen gick vi till Lindex. Fick tag i trosor och ansiktsmask. Sen gick vi runt lite och bara njöt av solen. Dock var vi tvungna att gå hem för att Mickes pappa skulle komma med en säng till oss. Har sovit på en bäddsoffa dom gångerna jag varit här. Men inatt blir det att sova som en prinsessa! Tog massor med bilder när vi var ute. (Kommer komma upp i slutet av veckan) Också har han super fin utsikt från balkongen. Nu har dock solen gått ner, så jag sitter och fryser i älsklings tröja. Han sitter och spelar, vilken nörd asså :o Haha, nej, men tyckte han får göra vad han vill, så kan ju jag sitta och läsa bloggar och göra mitt. Diskade förut också, ska ta och städa köket sen tänkte jag. Får se vad som händer senare.
Tuffa dom där lila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0