Sen uppdatering

Hej där! Har inte hunnit blogga förrän nu, men det är väl lugnt? ;) Vaknade klockan 12 och åt frukost innan jag duschade. Har haft hårinpackning och ansiktsmask med mamma, superduper mysigt! Älskar att pyssla om sig själv när man är sjuk ♥ Sitter och pratar med Micke på skype för tillället. Underbäst nu när han har internet! Funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen.. Är lite piggare idag iallafall, men stannar hemma från skolan imorn också. Kanske, kanske, kanske går på fredag. tror jag ska plocka iordning lite på rummet när jag ändå har tid, så kan jag nog måla naglarna ^^
Jo, en sak till.. Pappa beställde precis ett motionsband, i rosa såklart! Har tjatat om ett super länge nu, och nu jävlar kommer det hit! Får det i slutet på veckan annars så kommer det i början av nästa :D Överlycklig tjej, oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0