PROSIT!

Tjulelu! Sitter här och nyser/hostar osv. Riktigt dålig, så det blir ingen skola för mig imorgon. 
Kom hem från Karlstad vid 8. Skulle ju egentligen åkt så vi var i Karlstad klockan 12 men det blev inte så.. Var framme klockan ett istället. Gick och kollade vart advokaten var, sen gick vi på Stadium innan. Skulle ju va hos advokaten klockan 2, men var där 10 i, så fick sitta och vänta eftersom hon satt i telefonsamtal. Sen satt vi och snackade konstant i över en och en halv timme. Snacka om att vara fullproppad med information nu! Så fort vi var klara åkte vi till Bervik och åt på Rapido. Tog faktiskt inte pastasallad med kyckling den här gången utan tog Rapidos kycklingfilé. Underbart gott var det och mätt blev jag också! Såklart gick vi ju runt i affärerna sen, fast tillslut blev det för jobbigt. Kände att jag inte orkade gå mer, hade lust att bara sätta mig ner. Så då handlade vi mat och åkte hem.. Sov i bilen påväg hem, som vanligt, och nu är jag inte trött. Får se när jag lägger mig. Ska prata med underbaraste sen en stund. Saknar honom så otroligt mycket! Första måndagen på två veckor som jag är själv :( Men nu ska jag väl lyssna på musik och läsa bloggar, så hörs vi imorgon när jag har vaknat! Puss på er, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0