Nyduschad!

Sitter bredvid min bror med varsin dator och klilar honom på ryggen.. Cash, oh yeah! 
sprang in i duschen 10 i 8 efter att han följt Bella en liten bit hem. Duschade håret och slängde i hårinpackning och satte mig med en handuk på huvudet, i soffan, och kollade på Top Model Sverige. Efter det gick jag och duschade ur hårinpackningen osv.
Som ni troligtvis märkte så kom det inget inlägg förut, men det var för att internetet krånglade så det när jag skulle "lägga upp" det. Men då kommer det imorn udner tiden jag är på skolan istället, håll utkik! :D
Ska försöka ändra designen helt, måste bara veta hur man gör :$
Ska fösöka hinna blogga innan skolan imorn, med dagens outfit.
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0