Ny dator, IGEN..

Sitter vid min alldeles nya dator, ytterliggare en gång på mindre än två veckor.. Åkte till töcksfors för att kolla upp det där med knappen som hade gått sönder, fick en helt ny dator istället! :D
Men iallafall, först drog jag och Bella till tandläkaren, men fick sitta där tills typ 10 över 3 då en annan tandläkare kom och sa att hon skulle hjälpa mig. Det kom tre styckna som sa att dom skulle hjälpa mig, kände mig lite omtyckt där ^^
Sen kom mami & papi och hämtade mig och Bella så åkte vi till töcksfors. Blev shopping och mys där. Kommer bilder på  det jag köpte imorn. Nu ska jag uppdatera datorn lite till och snacka med älsklingen innan jag lägger mig. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0