Jag hatar att vakna upp till fint väder när man är sjuk... fml

Godmorgon! Sitter här och gråter för att det är sol ute och jag inte får gå ut.. Nej, men ändå. Blir så sjukt pepp på att gå ut när solen skiner. Vill ut, vill springa, hoppa, skrika, leka osvosvosv. Men nej, DÅ FÅR JAG INTE ?! Fan.
Vaknade, såg att det var extra ljust i rummet, förstod att det var fint väder ut. Blev dock överlycklig när jag fick reda på att mamma va hemma. 
Iallafall, vaknade för en timme sen ungefär, fotfarande helt död. Ska försöka pilla i mig lite frukost och be mamma fixa ingefära te åt mig. Sen blir det nog att ligga i soffan, glo på TV/film och ha datorn i knät hela dagen. Bella kommer nog förbi en snabbis efter skolan med mina svenska böcker. Har inte gjort läxan sen flera veckor tillbaka, så tänkte passa på nu när jag ändå är hemma och sjuk. 
Passade på att fota min underbara kungsörn när jag ändå hade kameran framme. Åh, vad jag tycker om honom. Ska åka och köpa en hamster inom en snar framtid också! Tror dock jag handlade upp hela mitt barnbidrag igår.. ? :o
Kommer fler inlägg under dagen, pusshay sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0