I see you blue eyes, everytime I close mine

Fölåt för att jag inte uppdaterat förrän nu. Vaknade 11 imorse av att Mickes pappa ringde men vi somnade om igen och sen vid 1 så ringde syster och tjatade. Så då blev jag lite pigg och försökte få upp Micke, sen blev det att höra med Robert och Jimmy hur det blev idag. Sen fick jag slänga mig i duschen och fixa mig snabbt. Sen var det bara att möta upp dom. Har haft riktigt roligt med dom idag. Gjorde världens finaste vurpa i leran samtidigt med Jimmy för att han jagade mig. Robert som dog av garv var stolt att det inte va han som gjorde något (Se Robert, BLOGGMATERIAL!). Var hemma igen runt halv 6. Då gick älskling och köpte pizza medans jag satt hemma och försökte få upp värmen. Åt lite och sen bäddade han ner en stelfrusen tjej. Sen kom allt han och la sig också. Så sov vi båda två som små söta grisar ♥ Vaknade strax innan 8 och har bara drygat sen dess. Tänkte vi skulle dra igång en film snart. Sen kommer det inte hända något mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0