I forget you

Förlåt för att jag inte blogga något igår, men glömde helt ärligt bort bloggen igår. Iallafall, Skolan - konfan - sen när vi skulle sola så hade dom tagit bort ena solariumet och på ett annat ställe hade dom inte fixat myntaoutomaten än och alexanders va stängt.. - gårn - hem - träna - duscha - snacka med Micke - SOOOVA!
Lite snabbt om gårdagen.. Nu drar jag till skolan. Mamma, pappa och hans assistent åker till Karlstad och sen kommer dom hem och hämtar mig så mamma följer med mig till tandläkaren 14.25. Måste alltså gå tidigare från skolan, inte mig emot precis.. Sen hämtar vi datorn hemma och Bella på skolan och så åker vi till töcksfors. Hoppas dom kan fixa den förbannade knappen fort.. Blir shopping och mys med bästavän! Underbart, älskar dig gumman ♥
Men nu måste jag gå, pusshej
Tråkiga inlägg utan bilder.. Men jag ska bli bättre, I Promise u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0