Hemma hos mitt efterlängtade internet :*

Hej på er! Har kommit hem efter en riktigt lyckad heög hos min underbara pojke i Arvika. Åkte ju som sagt med Jimmy, Robert och min kusin till Arvika i fredags. Va i Arvika typ halv 1.. Satt och masa en stund sen somna vi.. Vaknade 12 på lördagen, gick och duschade och drygade samtidigt som vi fixade oss. Halv 5 kom vi ut ur lägenheten och gick och åt på charlie's. Gött med frukost!  Sen gick vi till Jesper för vi skulle låna några filmer. Sofia va inte hemma och jesper va skit blyg. Sen drog vi hem. Sen behöver inte ni veta vad som hände :) Vi la oss iallafall någongång. Nu imorse vaknade jag vid halv nio. Dock somnade jag om sen. Vaknade vid 11 igen och låg och myste lite med Micke sådär nyvakna osvosvosv. Halv 1 ringde mamma och sa att dom åkte från Årjäng, så då gick vi upp och fixade oss. Va verkligen hemskt tråkigt att åka hem efter en underbäst helg hos honom. Åker ju dit om en vecka ige, så jag klarar mig nog ;) 
Är ledig imorgon eftersom jag ska till advokaten. Ska dock inte vara där föränn vid 2, men åker dit tidigare och shoppar med mami. Får ju pengar imorn såååå ♥
Kommer bilder imorn!
Fick ett hellokitty gosedjur och gelehjärtan av älskling eftersom vi inte hann ses på allahjärtansdag, loveu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0