Åh, vad jag hatar det här!

Usch, har nog feber nu också. Skiiiiit jobbigt! Lyckades få i mig lite middag och sen sov jag i hela två timmar. Nu har jag precis druckit någon häslogrej - apelsin+mango+banan+vatten = vitaminbomb! Drack ett glas och blev typ mätt på det O.o
Äntligen hemma går på TVn, dock inte mitt favorit progam. Sitter och garvar åt att Lulu Carter som har värsta lösnaglar osv. när hon håller på med det hon gör? Hahah, patetiskt.
Jag vill se på Top Model Sverige, men jag är snäll mot mamma och låter henne se på Äntligen hemma istället..
Micke skulle egentligen kommit till Årjäng en snabbbis, men han kommer imorn istället.
Det är varmt som fan. Ska gå och göra mig något gott nu tänkte jag. 
Både jag och mamma blir hemma imorn, underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0