Zombie bitch

GodDåligmorgon! Känns som om jag inte sovit ett skit inatt. Låg i 3 timmar och vred mig i går kväll/natt innan jag lyckades somna överhuvudtaget.. Svinkallt i rummet + att jag samtidigt orkar vakna en halvtimme för tidigt. Ont i magen har jag också men det är för att jag inte åt något efter att vi kom hem igår, och det kommer jag på nu. SMART JOHANNA, SMART.
Jajaja, ska försöka käka frukost nu då och så får jag väl börja göra mig i ordning. Får hoppas att vi inte ska se på film idag eller läsa alltför länge, för då vet jag någon som kommer somna. 
Det är bara 4.2 plusgrader ute så jag kommer pälsa på mig rejält idag! Slänger upp en snabb outfitbild sen, orkar inte krångla med kameran när man inte klär sig något "fint".. 
Hörs någon gång efter skolan :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0