I mörkret

Hej bloggen! Sitter i Karlanda just nu och halvsover i stort sett.. 
Gick upp runt halv elva idag, åt frukost och kollade lite på Anna Pihl. Sen duschade vi och fixade oss, innan vi åt för att sen packa ihop lite smågrejer och åka hit. Kom hit runt sex tror jag? Har kollat på film med allihopa, sovit en snabbis och sprungit in i glasdörren på deras inglasade altan. Dog av skratt, skrattade så mycket så tårarna sprutade! HAHA, lyckat osv.. 
Nu ska vi gå ner till Micke bo och kolla på någon serie och käka krossad ananas ;) 

- Det här med bilder, jag hittar tyvärr inte sladden till kameran så jag kan inte lägga över dom till datorn :( Men har tagit lite egopics med Mickes mobil, så det får jag väl bjuda på dom närmaste dagarna.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0