Home sweet home

Sitter hemma i soffan och gör precis ingenting. Bad mamma köpa margarin så jag kunde baka chokladbollar men nu vill jag inte ha det längre, inte ätit sen två heller.Har ingen fantasi överhuvudtaget, så jag har inget att göa och ignet att blogga om. Jag kan ju inte ens lägga ut några bilder eftersom jag inte hittar den förbannade sladden?! Aja, skolan börjar nästa vecka så då har man väl förhoppningsvis läxor att göra under dagen.. Längtar tills vi börjar igen och jag längtar efter Bella! IIIIH HON KOMMER HEM SNART! :D
Iallafall, ska försöka göra i ordning allt tills imorgon så det är klart och sen ska jag väl sova om jag lyckas efter  en timmes sömn på soffan..

Seeya!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0