Dålig uppdatering

Vet att jag bloggar skit dåligt, men när man går hemma hela dagen och är sjuk så finns det verkligen ingenting att göra. I lördags var jag hemma själv och då såg jag på Anna Pihl hela tiden. Sen på kvällen kom Micke hit och då la vi oss runt ett. Igår såg vi på film, sov och spelade lite spel. Idag kommer det inte hända något annat än det där. Ska äta lasagne sen när mamma och broder kommit hem från jobbet och sen ska vi be Mickes föräldrar hämta oss. Måste ut dit och hämta lite saker.. Ska prata med mamma lite sen också, har hittat lite snyggt som jag funderar på att beställa hem :) Har ju pengar nu igen! :D
 
Bjuder på en gammal bild så lovar jag att jag ska blogga mega mycket när jag blir frisk igen och ta massa  nya bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0