Tyskland!

Varför jag är vaken nu är för att jag var tvungen att fixa lite ny musik till mp3:n. Ska dock försöka lägga mig och sova tre timmar innan jag måste upp igen och fixa det sista. 20 i 3 hämtar Bella och hennes mamma upp mig här och åker till församlingshemmet där bussen mot Gardermoen väntar. Kvart över 6 går flyget till Tyskland. Första gången jag flyger, NERVÖS! Kommer inte hem förrän på fredag, så hörs troligtvis på fredag eller lördag.
Kommer sakna min familj massor och Micke :( Kommer skicka några enstaka sms och visa att jag lever iallafall..
Ville bara säga att jag älskar alla mina nära och kära och att det är ni som förgyller min vardag.
Ska passa på att gosa med min snuttis lite nu när han ändå är vaken.
Hörs i slutet av veckan!
I♥U



Kommentarer
Postat av: zhian den bästttta!

Ha det bäst gumman, klart att du kommer klara flyget sj älskar man att flyga ;)<3

2012-04-11 @ 01:31:51
Postat av: Johanna

Vill du ha fler besökare på din blogg?

Kolla då gärna in min video om hur man kan få fler besökare och en större blogg här: http://johannasperspektiv.blogg.se/2012/april/11-april-2012-sa-far-du-fler-besokare.html#comment



Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer!

2012-04-11 @ 22:38:21
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0