Plugg time!

Har precis duschat efter ett 40 minuters långt träningspass. Var förbannat härligt måste jag säga. Hanna kom hit runt 5. Fick massa mat och godis till min hamster som hon hade haft men hennes hamster dog nyligen :( Hon åkte iallafall hem halv nio och då sprang jag upp och drog på mig träningskläderna direkt. Vi bakade chokladdmuffins men åt upp halva smeten oh gjorde muffins av resten.. Usch o fy va illa jag mådde sen! Borde egentligen hålla mig borta från allt sånt där också, men jag har godisförbud inte muffinsförbud :D Men jag får väl minska på det också..
Nu ska jag sätta mig och göra frågorna till svenska boken, Jag saknar dig. Ligger efter lite eftersom orken att skriva ner ungefär hälften av boken igen p.g.a dessa frågor inte precis har frestat mig. Men om jag gör klart dom nu så är jag ju klar sen! Fast då kommer väl läraren med en ny bok och frågor..
Sista inlägget för kvällen nu iallafall, Godnatt!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0