Morron på er!

Drömde seriöst världens jobbigaste dröm inatt. Jag drömde att Micke var otrogen och grejer.. Vaknade upp och grät. Det roligaste är att jag vet att han aldrig skulle göra något sånt. Drömmen påminnde mig om hur viktigt han är för mig, hur mycket jag behöver honom. Jag har haft starka känslor förut, men aldrig nånsin som dom här. Det jag och han har tillsammans är något äkta och äkta kärlek håller. Jag älskar Micke, och det är något jag alltid kommer göra. ♥
'
Bella kom precis och jag ska äta upp min frukost.. Efter skolan är det konfa och sen blir det nog en sväng till gårn. Har NO-test direkt på morgonen, så måste läsa lite på det också. Hörs ikväll, puss.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0